Shoppingberoend....Jag?

Har jag blivit shopping beroende?
Idag efter skolan åkte jag och Anna in på stan.
Jag var tvungen att åka in för att lämna tillbaka en sak som jag köpte i Lördags.
Och när jag kommer ner på stan,tror ni inte då att jag hade glömt den saken hemma?!:O
Jo fan, jag hade lyckats att glömma den hemma!

Jag hade fått 120 kr av mamma så jag kunde köpa underkläder,
Och så tog jag med mig 180 kr själv för att kunna köpa jeanslegging m.m

Så jag köpte underkläder för 129 kr och jeanslegging för 149 kr.

Så tänkte jag  tillbaka och räknade ut hur mycket pengar jag egentligen har fått den här månaden..



500 kr (FÖRSENAD måndagspeng jag egentligen skulle fått i februari)
300 kr för jag skulle ner på stan
200 kr för att färga håret
300 kr på mobilen
200 kr för att jag satt barnvakt.
300 kr när jag gick på stan i lördags.
120 kr idag!
180 kr jag tog med mig själv
sammanlagt =
2100 kr!
PLUS att jag snart får 500 kr i månadspeng! :S shit

förut brukade jag typ spendera typ 200 kr VARANNAN månad, jag var typ ALDRIG på stan.
nu har jag gjort av med cirka 2 tusen på 1 månad. shit pinsamt.
Nästa månad ska jag inte köpa NÅNTING!
Jag och åsa har bestämt att vi ska spara pengar och sedan storshoppa om nån månad! :D



Kom ihåg mig?