Lördag natt hemma hos Åsa

Hej hej!
Nu sitter jag hemma hos åsa.
Klockan är över midnatt och åsa håller på och poppar popcorn ^^
det är förresten några killar i typ 18-20 års ålder precis utanför kökfönstret och typ kolla in :P
Det var ett killgäng som hade festat i lägenheten åvanför och nu skulle dom in på stan,
så fick dom inte alla plats i taxin så 4 stycken åkte iväg och 2 fick gå x)
Men nu står dom utanför fönstret istället x)

Idag har jag varit med Åsa.
Först åkte jag hem till henne,sen gick vi till sporthallen och kollade på när ebba spelade match! :D
sen tog jag och åsa bussen hem till mig och packade saker så jag kunde sova hos åsa.
Sen gick vi ner och åt pizza, det var jättemysigt.
Vi var sen ute och fotade innan vi gick hem och kollade på melodifestivalen,
det sög! alla är ju typ skitdåliga. Vette fan vad operasångaren som vann hette, men hennes låt
fick mig att må illa.
Och Det var ju helt patetiskt att  Caroline af Ugglas kom två!
Malin,Åsa och jag höll på att smälla av när vi satt där i soffan :O
Hemskt!

Nu är popcornen klara, men jag laddar upp bilder från kvällen sen när jag kommer hem i morgon ^^
bye



Kom ihåg mig?