Grattis Robin 19 år!

Robin fyllde 19 år igår.
Så min familj var i Ström och firade honom.
Jag var tvungen att kliva upp kl halv 8 för vi skulle åka tidigt -_-
 Det tar ungefär 1,5 timme med bil. Det är inte så långt,men ändå segt.


Jag fotade i bilen på bilresan. här är lite bilder



Alex i bilen ^^





Vi kom fram till Ström ungefär 12:30.
Vi åt tårta och gav presenter.
Alex fick hjälpa till att öppna ^^





I Paketet var det en väska.
Alex passade perfekt i den :D xD




Sen åkte Momma och Mami iväg på nån mässa och papi åkte till Lövberga,så vi barn blev ensam hemma.
Vi spelade tvspel. Vi spelade Casper. Det var fan seriöst läskigt xD hahaha typ hoppa till när spökerna
bara hoppade fram och så skulle man springa ifrån spöken med gafflar XD hahahaha!

När alla kom hem igen så åkte vi ut på restaurang och åt middag!
Det var asmysigt! :D

Sen 19:30 så åkte vi hem!

Jag han precis hem så jag hann se Darin uppträda i Pausen på melodifestivalen! :)
Han sjöng på svenska! Jag har nästan aldrig hört honom sjunga på nåt annat språk än engelska :)




Jag fyndande också lite i Ström!.








Kom ihåg mig?