Jag sjunger Himlen runt hörnet



Haha jag hade tråkigt så jag spelade bara in x) det gick inte så bra men orkade inte att göra omtagningar. haha så det här är på första försöket. blev som det blev,. men men. 
KOMMENTERA GÄRNA! :D

p.s filmen hackar bara första gången man ser på den. spela den en gång till så hackar den inte :P
My

LINN ÄR BÄST PÅ ATT SJUNGA!

så är det bara.

ni andra når aldrig upp till hennes nivå..

tyvärr.

jätte fint :D men filmen hackade lite :/ tänk på det :)



kramar.... Anonym

ja, det var väl okej.



Kramar...Anonym's bror.

tack desamma :)

kram

liiiiinn, fan vad bra du är !

jag fick tillochmed tårar & det brukar jag aldrig få! <3

när ska vi ses i sommar? <3



/ebba

DU Ä SUPER BRA ! :) <3



KRAM.

/Sofie

*/Svar/ Hihihih tack så mycket <: *

Du är så himla bra!!! <3<3<3



KramKramKram



P.S vi måste ses mycket i sommar!!! <3

amy

you are good!! i like you! :D

Meeen nu vart jag riktigt glad. :D typ stolt. ;p

Tänk alla gånger vi kört den där låten på Sing-star om och om igen. Uff.

Du är bäst.

Saknar dig och ses imorn! <3




Kom ihåg mig?