Förra inlägget

Insåg nu att videoklippet inte funkade..:/
klippet finns iaf på framsidan av hamsterpaj ( nörd :P ) haha.

Idag på elevensval hade jag matte. Först satt jag och jobba i ett mattehäfte, sen fick jag göra matteprov.
och jag KLARADE DET! Vet ni hur skönt det känns eller? Nu har jag MINST  G i alla ämnen :) HA! Ingen sommarskola för mig (hade ändå inte tänkt gått det). 

Så nu är jag helt klar med allt! Nu kan sommarlovet komma. nu ligger jag inte efter i något i skolan.
Har godkänt i allt till sommarlovet. skönt. :)


Några bilder från när vi var i strömsund och hälsade på :)

Fn blogg du har :)

Allt bra med dig?

grattis linn, vad skönt för dig ! <3

är du nöjd med designen eller är det nåt jag ska ändra? :)

Ja den är verkligen super god! :)

Ja den är verkligen super god! :)

supersnygg blogg du har!:)Vilken é din älsklings bakelse?

SV: Ja det gjorde jag! :) Blev förvånad över mig själv haha




Kom ihåg mig?