LÄS! Nåt ni alla borde tänka på...

Ta aldrig någon för givet. Innan ni vet ordet om det så kan personen vara borta..
jag syftar på Therese Johansson Rojo. Jag kollar på videon dom har gjort för henne på youtube.
Det är verkligen sååå fin. Kan inte sluta titta. Jag kände henne aldrig och så, men hon verkade vara en fin person och verkade vara väldigt omtyckt. Jag läser bloggen som dom gjort för henne väldigt ofta. http://minneavtherese.blogg.se
ja, det är faktiskt väldigt svårt att hålla tårarna inne när man läser allt fint som hennes vänner skriver.

Så det jag försöker säga är.. tänk på dom vänner du har. Uppskatta dom, älska dom!
tänk hur det skulle vara om den personen du älskade mest,.kan vara pojk/flickvän,syskon,kompis,förälder lr släkting bara plötsligt skulle försvinna. tänk på den personen som betyder mest för dig, och tänk hur ditt liv skulle vara utan den personen. Visst är det svårt att tänka sig va? Det tycker iaf jag. Jag tänker på dom vänner som jag haft enda sen jag var liten. Alltså, dagis, och lågstadiet. tänk om någon av dom skulle försvinna. Dom som man hade känt så länge.. helt ofattbart.
Jag tänker på min bästa vän.  (du vet vem du är) Det är liksom dig som man har roligast med. Du får mig alltid att skratta! Vi har dom mest sjukaste minnerna tillsammans och så. tänk om du helt plötsligt skulle försvinna.. Jag vet inte VAD jag skulle ta mig till då. Hela mitt liv skulle... bli svart och vitt och kännas totalt meningslöst..

Så berätta för dom personer du älskar att du älskar dom! Skicka ett sms" Hej tänkte bara säga att jag älskar dig".
eller "saknar dig". Jag lovar att man blir så glad för att få höra sånt lite då och då. :)
Så berätta för dina vänner att du uppskattar dom. Det gör verkligen jag. och ni vet vilka ni är :) <3


Tänk på det.. :)

God natt /LinnJohansson




 



Kom ihåg mig?