Ny Piercing!


Omg. Nu sitter den på plats! alldeles nytagen, bara 1 timme sen :)
shit, jag var asnervös den här gången! Men jag visste ju att det inte skulle göra ont,
för jag har ju tagit en förut :)
Fick skölja med nåt starkt medel, sen skulle hon tvätta med ett medel som  var så starkt så hela läppen brändes.
Den här gången ville jag inte se nålen x) haha.
Först klämde hon läppen med en stor tång. Sen så stack hon nålen från utsidan, så jag kände nålen sen inne i munnen.
Den här gången gjorde det faktist o
ndare. Sved som f*'n först. Men det var bara några sekunder. Precis när hon stack.
sen gick det bra.

läppen kommer att svälla upp så måste dricka isvatten och isglass i mängder! Varje morgon och ibland flera gånger per dag.   Ingen kryddig mat på några dar. (alltså ingen kyckling till middag :(  )
Inte bada på 3 veckor!! Inge pussande,rökande,drickande eller snusande på 1 måndad! Omg hur ska jag klara mej?! haha skojjar.


Ni får ursäkta för hur fult det ser ut. men läkring ser ut så.  Den är förstor för att min läpp kommer svälla första veckorna. om 6-8 veckor ska jag byta till snyggare ring. ;)

Grattis!

vad fiint :D <3

tack för kommentarerna <3

tack så mkt! :)

hejdu, tänkte svara på din kommentar här :) . Vi försökte använda mitt kort i hennes mobil men jag kunde inte ha halebop där. Så nu måste jag använda hennes hela helgen :/ .. Nja, jag tror att hela mobilen gick sönder för dom sa att det var bäst att skrota den. pusss. <3




Kom ihåg mig?