Lördag! Basketmatch + Fota + Åsa = As-kul dag!

Jag fick äntligen sova ut. Skönt! sov till kl 12.
Sen klev jag upp, duschade och pluggade i ca 2 timmar. Duktigt.
Hann inte sitta vid datan ens 1 min igår.
Kl 18:00 skulle vi ibäg på basketmatch. Moa spelade med några 93-or.
Åsa skulle följa med också. Hon och jag fotade på matchen med våra system! :D askul.
Först åkte vi på Ica och köpte Ben & Jerry glass<3<3<3<3<3
sen åkte vi till Åsa som var hos sin mamma inne i stan, så lämnade jag min väska och sånt,
för jag skulle sova över.
Så lämna jag glassen i frysen och sånt.
Så kom vi till matchen 20 min försent, vi satt nästan längst fram så vi kunde fota!


Efter matchen gick vi ner på stan vid typ 19:30 tiden.
Handlade mera Ben & Jerry glass och lite dricka tills ikväll.
Så gick vi hem till Åsa.
Hahahahhaha gud vad flumt det blev!! Malin,Åsa och jag var i köket och åt glass,poppa popcorn och flumma.
Jag fick sååå ont i magen. sluta med att jag lag på köksgolvet och skrattade och hade ont i magen xD

Vi Kollade på film "he´s the girl". Mkt bra film tykker jag!
Sen spelade vi bilspel (glömt namn).
eller man ska gå runt i stan och sno bilar och döda polser och bli jagad av dom och allt :P

somna vid typ 2-3 tiden? :O minns inte ens..


kul kväll!

Bilder kommer sen

MUMS!
What team!? ;)

det är du, sofie, ebba och några killar vadådå?

hm, vem skrev mitt, ditt, sofie's namn och några killar på förra kommentaren och varför ? :S

Hej babe, det var minsann en skitkul kväll, som vanligt med dig ifs.. :p

Är lite besservisser nu men vi somnade typ kvart i 4 ;D <3

Eller vänta, det där med tiden.. Glöm det :'P




Kom ihåg mig?