Kom igen!

Först steg läsarna,nu sjunker det! :o  fy på er!

idag var det skola som vanligt. Men kort dag,slutade kl 12! :) såå skönt! Jag älskar onsdagar <3 x'D
Men jag tänkte typ inte först gå på skolan idag.
Hade inte sovit så bra inatt.
Drömt asmkt konstigt och sovit allmänt oroligt.
Ett tips! Smsa inte  med mej på natten när jag är trött.
Jag kommer inte ihåg nånting från inatt.
Haha jag minns att jag smsade med en person, och så plötsligt somnade jag (22:40)
Sen vaknade jag 01:40 och svarade på ett sms, men jag var helt borta så skrev typ hduiwejd3jfrjwflr.
5 min senare fick jag svar "vaah?!"
aja och så vidare. Och sen somna jag och vakna kl 4, och då kom jag inte ihåg vad vi hade snackat om,
så då visste jag inte vad jag svara på och sånt x)
sen i morse,dom som jag hade smsat med börja prata om det vi tydligen hade snackat om inatt,jag bah: va?! x')

haha så nu fick jag kolla igenom inkorg och utkorg för att se vad jag egentligen hade skrivit,och jag mindes inget av det :P
läääääskigt!   Det kanske var för att jag var halvsovande när jag skrev :P
weell well,
så kan det vara.

skola i morgon + idrott (som jag inte vad vi har) + omprov + gitarr = DÖD!

Dom ska starta BB igen.




Kom ihåg mig?