Black eyed Peas LIVE!! Vann biljetter.

Jag minns när jag vann biljett för 2 person till Black eyed peas i hovet!
Det var en tråkig vanlig morgon i september 2007. jag skulle till skolan och var inte alls så glad.
Så gick jag in i badrummet och gjorde i ordning mig, så loggade jag in på lunarstorm genom mobilen,
så satt jag och läste, ett nytt gästboksinlägg. så klicka jag där, så var det en 19 årig kille som hade skrivit till mig.
Han bah " Hej och Grattis!! Jag såg att du var en av vinnarna på lunar-tävlingen som hade vunnit biljetter till b.e.p!"
Jag bah" VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!??

jag trodde helt klart att han skämtade!
Så jag SPRANG ner och starta datan och jag typ var asstressad och uppspelt, !

Så loggade jag in på lunar och så stog det såhär!



jag bara skrek! "MAMMA VI SKA TILL STOCKHOLM OCH SE BLACK EYED PEAS!!!""!!
Första gången som jag hade vunnit nåt. och jag hade vunnit en resa till sthlm och skulle få se Black Eyed Peas!!
Det var ju as cooooooolt!

bara nån vecka senare så satt vi på tåget ner. gick på stan och sen vilade vi lite på hotelle.
sen var deet dax för konsert!!

Haha jag innan konserten! xD


här berättade dom att en i bandet var sjuk och ligger på sjukhuset. Och fergie fyller i och säger "han är inte bara nå små sjuk,han är riktigt sjuk"


jag vet att klippen är korta,men det gick inte så bra att spela in med digitalkamera.. ÅH VAD JAG SAKNAR DET DÄR. DET VAR SÅÅ BRA!!


shut up tror jag låten hette.jag var bland dom första som fick höra big girls don´t cry ;)
och dagen efter när vi satt på tåget hem kunde man läsa om det i tidningen!

¨ÅH DET VAR ABSOLUT DEN BÄSTA KONSERTEN JAG VARIT PÅ! SAKNAR DET SÅ MKT!!
DET VAR SÅ GRYMT, BLAND DET BÄSTA JAG UPPLEVT.!! <<3<3



Kom ihåg mig?