ååålrajt!

Bara för att folk tydligen fortfarande läser min blogg så tänkte jag skriva lite nu :O Jag har nyrligen hittat en hemsida där man kan snacka med folk över heeela världen.  Så igår satt jag och snackade med en tjej från Usa och en från Kanada i 6 timmar! Hahaha. Innan det hade jag suttit och pratat med en från danmark och en från Australien också.   Jag tycker om språk! Jag önskar att jag hade kunnat fler. Jag kan bara svenska och engelska. Läste lite spanska förut men hoppade av. Fast jag SUGER på språk! Jag har bara G i både svenska och engelska! Haha samma betyg även fast jag är svensk XD Jag önskar att jag var född i typ Usa. Fatta vad bra jag skulle vara på engelska då! Iaf bättre :P Så nu chattar jag mkt på den hära nya sidan för att träna och bli bättre på engelska. OCH så är det ju väldigt kul att få kompisar från hela världen :D Tex nu ikväll så började jag snacka med en tjej som heter Alex och bor i USA. Vi snackade först typ 2 timmar på den sidan. Men så började det lagga som fan så då addade hon mig på facebook, så snacka vi där några timmar. Som sagt är jag rätt så dålig på engelska men hon tyckte tydligen att jag var rätt bra. huvudsaken är ju att dom förstår mig iaf XD haha.. Jag sa att jag hade "C" i betyg. Som jag tror betyder G? Eller har jag fel? :O Då hon bah: "omöjligt! Jag ska skriva till din engelska lärare att du pratar bra engelska och borde få högsta betyg"  . Haha det gjorde mig glad för då är jag kanske inte sämst iaf :P XD

Men jag märker ju själv att har blivit mkt bättre på engelska nu än i t.ex 8an! Haha kommer ihåg när vi skulle skriva en uppsats på engelskan. Det tog mig flera dagar att skriva 3 sidor! och gissa vilket betyg jag fick...? :P   G...MINUS! haha. Nu i 9an så fick jag VG på första provet UTAN att ha pluggat nånting :) Men jag tror att jag har lågt betyg därför jag är för blyg för att våga prata på lektionerna. Jag försöker undvika behöva prata engelska överhuvudtaget.. (stavning :S )  Så en lärare kan ju inte ge högre betyg om hon aldrig hör mig prata engelska xD


Jag skulle lätt vilja åka till USA eller Australien och jobba nåt år. Då skulle jag verkligen bli bra på engelska. Men annars så ska jag åka till USA iaf när jag blir vuxen. :)

Haha fan vad långt inlägg! Den som orkade läsa allt det här är fan bäst! Ointressant inlägg var det också.. :P   godnatt

fin blogg vad gör du då?:D

snygg blogg =)

Jag har en utlottning i min blogg som gäller en Face Cleaning Gel från Apivita. Jag hoppas att du vill vara med, det är helt gratis!



http://olivialindstrom.wordpress.com/2010/01/03/utlottning/



/Olivia Lindström – Bloggar om skönhet




Kom ihåg mig?