Lördag skitkul som alltid!

Idag var jag i Lit för att fira min faster som fyllde år idag! Grattis Agneta!
Vi fika och åt middag där.
Sen skjutsade mamma mig till körfältet där Åsa var.
Vi gick ner på Coop för att köpa Red Bull innan dom satt åldernsgräns på dom.
Några andra killar köpte hela lådor fulla med Burn! Haha fler tänker lika som oss xD
Sen gick vi runt ch testade hur bra skrik ekar på lillängen xD Haha mellan coop och Donken ekar det skitmycket.
Vi gick på donken och åt cheesburgare och drack vatten,
Där träffade vi på Nadeen! :) det var länge sen!
Var ute och flummade och skrek x)
Tänk att man kan skratta i 10 min för ETT ENDA ord XD HAHAH!

Tack Åsa för den roliga kvällen. dej har man alltid roligast med <3


BILDER KOMMER :D

i Bilen på väg till Lit


Alex,alltid lika glad!





polly näsa




Kom ihåg mig?