Kanelbullens dag!

idag är det kanelbullens dag.
MUMS! Hoppas någon kan vara snäll och ge mej en bulle idag ^^
fast egentligen är jag inte så sugen på bulle efter "fredag hela veckan" igår -_- HAHAH Jag vill inte ha en felix i min bulle! x)

Igår var det skoj! Efter middagen åkte jag hem till Ebba, Så gick vi till Sofie. Så gick vi ner på ica och köpte lite gott.
Det blev en såndär glass som jag glömt namnet på :/ Jag hade tagit kort på den,men så smart som jag var så råkade jag radera alla mina bilder på mobil INNAN jag hade överfört dom på datorn :/ smart!
Vi kollade på tv, lite "idol" och lite "fredag hela veckan". kul :D

idag skulle jag egentligen iväg på badet med Moa och Emma, Men det blev inte så,för jag har gått och blivit förkyld för 4e gången på 1 månad så jag fick inte bada :/
Jag har inget o göra. om någon vill göra nåt :) Baaara slå en pling ;)




Kom ihåg mig?